Kettingreactie Workshop – Actieve Teambuilding Activiteit voor Bedrijfsuitjes en Teams
Bent u op zoek naar een creatieve en interactieve teambuilding workshop voor uw volgende bedrijfsuitje of groepsactiviteit? De Kettingreactie Workshop stimuleert samenwerking, communicatie en probleemoplossend vermogen binnen teams van elke samenstelling en grootte. Ontwikkel samen een indrukwekkende kettingreactie die doorgaat tot het einde van het parcours.
Wij bieden een speciale competitieve spelvariant aan waarin teams het tegen elkaar opnemen om de beste kettingreactie te bouwen. In deze spannende wedstrijd staan creativiteit, precisie en teamwork centraal. Het doel is om de langste en meest spectaculaire kettingreactie te realiseren.
Tijdens deze teambuildingsactiviteit werken teams met een breed assortiment aan materialen, zoals touwen, banden, ballen en buizen. Alles wat kan vallen, rollen of zwaaien mag worden ingezet, inclusief objecten uit de directe omgeving. De workshop is geschikt voor zowel binnen- als buitenlocaties, met een voorkeur voor binnen vanwege optimale controle en comfort.
Voordelen van de Kettingreactie Workshop
Locatie en maatwerk
Deze workshop is flexibel inzetbaar op locatie naar keuze in Nederland, Duitsland en België. Of het nu gaat om een bedrijfsuitje, personeelsdag of ander teambuilding evenement, wij stemmen de activiteit graag af op uw wensen en locatie.
Wilt u een verbindende en uitdagende teambuilding workshop organiseren waarbij teams strijden om de overwinning? Neem contact met ons op voor meer informatie en een persoonlijk voorstel.
Meer lezen
Vanaf 6 personen
kleinere groepen mogelijk op aanvraag |
|
Ongeveer 3 uur | |
In 228 plaatsen mogelijk
|
|
Een onvergetelijk uitje! |
Hilversum is de belangrijkste plaats in de landstreek het Gooi. Hilversum huisvest veel landelijke omroepbedrijven en wordt ook wel aangeduid als de 'mediastad'.
Terwijl in 's-Graveland zich al rijke Amsterdammers vestigden in de 17e eeuw, gebeurde dat in Hilversum pas na de aansluiting op het spoorwegnet in 1874. In 1882 werd de aanleg van een stoomtram naar Laren, Naarden, Muiden en Amsterdam voltooid, die de naam de Gooise Moordenaar kreeg, vanwege een aantal dodelijke ongevallen. Deze tram liep tot 1947. De spoorweg trok onder meer de rijke families Brenninkmeijer (eigenaren van C&A), en de aan hen verwante Gockels. Een andere bekende familie in Hilversum waren de Wortelboeren. Mede door deze families kreeg Hilversum langzamerhand een overwegend katholiek signatuur. Dat leidde tot de bouw van de grote neogotische Sint-Vituskerk voor 1800 mensen, ontworpen door P.J.H. Cuypers, in 1892. Na de komst van de spoorweg groeide Hilversum heel snel, aanvankelijk door de groei van de textielsector (weverijen en aanverwante bedrijven) en de vestiging van tapijtfabrieken (waarvan uiteindelijk de Veneta overbleef). In 1918 startte de Nederlandsche Seintoestellen Fabriek en daarna begonnen ook de experimentele radio-uitzendingen. Daarop volgde de vestiging van omroepen van alle gezindten, na de Tweede Wereldoorlog gevolgd door de televisie. Sinds het verdwijnen van de grotere industrie is de mediasector de grootste werkgever van Hilversum.