Kart Challenge – Teamuitdaging vol Creativiteit en Samenwerking
Bij de Kart Challenge draait alles om samenwerken, bouwen en creëren. In kleine teams gaan deelnemers aan de slag met hout, bouten en schroeven om de meest indrukwekkende karts te fabriceren. Deze activiteit combineert techniek met teambuilding en zorgt voor een energieke en verbindende ervaring.
Wat kunt u verwachten tijdens de Kart Challenge?
Teams strijden om de titel voor de beste, mooiste of meest originele kart. De ontwerpen variëren van snelle racewagens tot originele bedrijfswagens, volledig opgebouwd door het team zelf. Deze praktische opdracht vraagt niet alleen technisch inzicht, maar stimuleert ook samenwerking, creativiteit, doorzettingsvermogen en teamspirit.
Tijdens het proces versterken collega’s de onderlinge band en laten zij zich van hun beste kant zien. De Kart Challenge is daarmee een krachtige en dynamische teambuildingsactiviteit waarbij inzet en teamkracht centraal staan.
Geschikt voor binnen en buiten
De Kart Challenge kan zowel binnen als buiten worden uitgevoerd, waardoor het flexibel inzetbaar is en geschikt voor diverse locaties en weersomstandigheden.
Organisatie & locatie
Deze activiteit wordt georganiseerd op uw eigen locatie. Geen geschikte locatie beschikbaar? Wij helpen u graag met het vinden van een passende locatie in de buurt. Vraag gerust een offerte op maat aan.
Meer lezen
Vanaf 10 personen
kleinere groepen mogelijk op aanvraag |
|
Ongeveer 3 uur | |
In 228 plaatsen mogelijk
|
|
Een onvergetelijk uitje! |
Hilversum is de belangrijkste plaats in de landstreek het Gooi. Hilversum huisvest veel landelijke omroepbedrijven en wordt ook wel aangeduid als de 'mediastad'.
Terwijl in 's-Graveland zich al rijke Amsterdammers vestigden in de 17e eeuw, gebeurde dat in Hilversum pas na de aansluiting op het spoorwegnet in 1874. In 1882 werd de aanleg van een stoomtram naar Laren, Naarden, Muiden en Amsterdam voltooid, die de naam de Gooise Moordenaar kreeg, vanwege een aantal dodelijke ongevallen. Deze tram liep tot 1947. De spoorweg trok onder meer de rijke families Brenninkmeijer (eigenaren van C&A), en de aan hen verwante Gockels. Een andere bekende familie in Hilversum waren de Wortelboeren. Mede door deze families kreeg Hilversum langzamerhand een overwegend katholiek signatuur. Dat leidde tot de bouw van de grote neogotische Sint-Vituskerk voor 1800 mensen, ontworpen door P.J.H. Cuypers, in 1892. Na de komst van de spoorweg groeide Hilversum heel snel, aanvankelijk door de groei van de textielsector (weverijen en aanverwante bedrijven) en de vestiging van tapijtfabrieken (waarvan uiteindelijk de Veneta overbleef). In 1918 startte de Nederlandsche Seintoestellen Fabriek en daarna begonnen ook de experimentele radio-uitzendingen. Daarop volgde de vestiging van omroepen van alle gezindten, na de Tweede Wereldoorlog gevolgd door de televisie. Sinds het verdwijnen van de grotere industrie is de mediasector de grootste werkgever van Hilversum.