We vonden het super leuk. Jammer van het warme weer, hierdoor hebben we het rustig aan gedaan. Verder alles top geregeld
Heeft u onlangs deelgenomen aan een van onze activiteiten? Dan stellen wij het zeer op prijs als u uw ervaringen met ons en andere geïnteresseerden wilt delen.







